ارزشی ترین مطلبی که دراین انتخابات خواندم............
آقا! جان ما فدای شما. جان ما چه میارزد در مقابل آبرویی که شما از خودتان برای این کشور خرج میکنید؟ مگر ما مردهایم که «احتمال قوی» میدهید برای سختتر نواخته شدن سیلیمان به چهره استکبار؟ والله قسم، ما مرام «عباس» را که میرفت، فقط برای دل فرماندهاش، پاس خواهیم داشت و به حرمت خون «پنجعلی»، «شافعی»، «حریرچی»، «کوثری»، «حاجیباشی» و «غلامزاده» که «همشان شهید رفتن» پای صندوق خواهیم رفت، فقط برای شما. «خدا مرگمان میداد و ما این روزها را نمیدیدیم. نه که فکر کنید ما میرویم برای انتخاب اصلح ها... نِه! یا فکر میکنید ما میرویم برای رأی دادن؟ نِه!! ما برای تکلیف شرعی هم نمیرویم، ما میرویم فقط بخاطر شما.» آقا! ما به برکت دشمنی دشمن، بصیر شدهایم این چند وقت! و فهمیدهایم که بقول سید شهیدان اهل قلم «همه با همین ولایت است که در افتادهاند» اما دیر فهمیدهایم که دشمن تیرهای ترکشش را برای شما تمام کرده و الا کو یک تیر در چشم ما و مدافعان ولایت؟
کمتر تاریخ می خوانم اما تلخ ترین متن تاریخی در تمام عمرم خاطره سقوط اندلس است